Szüksége lehet a vállalkozásának saját mobilalkalmazásra?
Minden szektor gyors digitalizálásával elkerülhetetlen a mobilbarát munkaszoftverek alkalmazása. Sok iparágnak, köztük a terepi szolgáltató cégeknek is át kell térniük a papírmentes működésre, hogy jobban kezeljék a terepi technikusokat.
A mobiltechnológia itt marad, és a szolgáltatási üzletágban elfoglalt dominanciája idővel az új iparági szabvány lesz. Ha azon van, hogy mobilalkalmazásra van szüksége szolgáltatási vállalkozásához, íme néhány ok, amiért érdemes most kihasználni ezt a technológiát.
Ha áttér a szolgáltatás ütemező alkalmazására a mobilon, megfelelően megszervezheti a szerviztalálkozókat az ügyfelek és a technikusok helyével, valamint az utazási időkkel. Ezen szempontok előzetes kezelése nagy mennyiségű üzemanyag- és karbantartási költséget takarítanak meg a járművek számára.
A helyszíni szolgáltatási kérések váratlanul érkezhetnek, vagy bármikor előfordulhatnak vészhelyzetek, és mobilalkalmazások használatával minden ilyen esetre fel kell készülnie.
Egyes alkalmazások azt is lehetővé teszik a technikusok számára, hogy ütemezzék szolgáltatási időpontjaikat, közeli munkákat keressenek a szünetekben, és a vártnál gyorsabban fejezzék be a munkát.
A valós idejű adatok kiváló kiegészítők az ügyfelek elégedettsége érdekében. Miután a technikusok bármikor hozzáférhetnek a frissített adatokhoz, felkészültek a szükséges felszereléssel, és a vártnál gyorsabban fejezik be a munkát.
Tudnia kell, hogy az adatok manuális karbantartása és rögzítése rendkívül nehéz, nem hatékony és pontatlan. Emiatt az információk feljegyzésére és későbbi lekérésére használt mobiltelefonok időt takarítanak meg a vezetők és a technikusok számára.
A helyszíni szervizkövető szoftver jótékonyan javítja a kommunikációt a helyszíni személyzet és az irodavezetők között. A mobilok kiváló eszközt jelentenek a csapatok számára, hogy jobban összehangolják munkájukat és azonnali szükségleteiket. Az interakciók fenntartása elengedhetetlen a terepi szolgáltatási műveletek javításához. Akár a szakmai igényeken is túlmutathat, hogy az alkalmazottak elégedettségét is biztosítsa.