Milyen részei lehetnek a Google Ads fióknak?
A Google Ads (más néven Google Adwords) nagyon sokoldalúan használható attól függően, hogy mi a célunk a hirdetéssel. Szerezhetünk a Google Ads segítségével ügyfeleket költséghatékonyan, ismertté tehetjük a cégünk, termékünk és szerezhetünk feliratkozókat is.
Google Ads keresési kampány
A Google Adwords keresési hirdetései segítségével a Google találati listáján jelenhet meg a hirdetésünk, amelynek a segítségével költséghatékonyan szerezhetünk új ügyfeleket, feliratkozókat, vásárlókat. A konverziókövetés beállításával figyelhetjük azt is, hogy a hirdetésre kattintók közül hányan adnak le rendelést. A hívásbővítmény hozzácsatolásával elérhetjük, hogy az érdeklődők közvetlenül a hirdetés alatt megjelenő telefonszámra kattintva is felhívhassák a vállalkozásunkat.
Google Shopping kampány
Gyakorlatilag ugyanott jelenik meg, mint a keresési hirdetés, azonban nagy különbség, hogy míg a keresési hirdetés csak szöveget tartalmazhat, addig a Google Shopping képpel jelenik meg és kizárólag termékek hirdetésére használható. A termékeket a Merchant Center fiókba kell feltöltenünk egy feed segítségével és onnan frissíti a Google Shopping kampányunk az adatokat.
Google Ads display
A display kampány segítségével sok ezer weboldalon jeleníthetjük meg a képpel ellátott hirdetésünket, így rendkívül hatékony lehet abban, ha ismertté szeretnénk tenni a cégünket, termékünket.
YouTube hirdetés
Ki ne ismerné a világ leggyakrabban használt videómegosztóját a YouTube-ot. Legyen szó akár filmrészletről, vagy zenei klippről, a hirdetésünk megjelenhet előtte, így tömegeket érhetünk el vele.
Bővebben itt.